måndag, februari 14

Dalarna

Jag brukar inte lägga upp bilder som inte har med sömnad och sånt att göra men jag kan bara inte låta bli när det gäller min helg i Dalarna. En sån fin helg! Var hemma hos min klasskompis Sara och hennes familj och blev kungligt bortskämd med mat, massor av aktiviteter och en jätte fin överraskning.
Så, ett STORT TACK till familjen Hallberg, och till resten av er, SE och NJUT!!

Som vissa vet har jag tjatat om långfärdsskridskor ett tag nu :-)




Har inte tjatat om längdskidor men hade jag veta hur härligt det faktiskt var så hade jag nog tjatat om det med!




Och spark fick jag åka tack vare Saras mormor som fixade fram två till oss! En spark = vinterrullator :-)



Den fina överraskningen var en tur med häst och släde med facklor och bjällror genom skogen till en stuga med massor av marshaller och varm glögg, hur fint som helst!





Detta är bara början hoppas jag... jag vill ha mer mer mer mer!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar