onsdag, augusti 11

Början och slutet på min dag...

Morgonen började nere på gården. Kändes nästan som om jag bodde i hus inte i lägenhet. Men det är ju inte så svårt att ta med en bricka och äta ute egentligen. Man börjar till och med att prata med sina granna mer.
Dagen slutade hemma hos Karin, min vän, sykompanjon och quiltguru. Hon gör så avancerade saker jämfört med mig, så mycket handsytt och jag hade tappat tålamodet på en gång och jag hade försökt mig på vad hon gör.

Detta är Karin och det här är ett av hennes söta täcken.
Här nere är hennes finaste lapptäcke!! Vi röstade ikväll och det fick 3 "Bäst" röster av 3 möjliga.
Karin gjorde färdigt ett täcke till ikväll, men det är ännu inte redo för att visas offentligt så håll till godo med dessa så länge. De är ju så fina!
Här har ni mitt lilla täcke, jag tycker det blev väldigt sött, känner mig nöjd med min prestation. Hoppas kommande ägare också gillar det. Men det dröjer allt lite till...


I dag exakt en vecka till jag flyttar, och en vecka och en dag till skolan börjar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar