torsdag, mars 18

lite annat smått och gott...

Har en massa bilder så sånt jag gjort den sista månaden, här kommer några...


Det är faktiskt ganska roligt att sy haklappar, lite pilligt med måste jag säga... Har gett bort några, de har mottagits väl :-)


Gick loss härom morgonen och sydde en massa mobilfodral på en gång, vet inte riktigt vad jag ska med dem till men jag gillar dem i alla fall :-) Vill du ha ett??



En nessesär till en vän som fyllde år... Kraftigt tyg utanpå, fodrad med vaxduk och stängs med kardborrband.


Likadan väska som jag gjort tidigare. Hittat ett mycket bra mönster hos Linnzan som jag verkligen gillar. Kommer att bli fler såna väskor, kanske lite mindre storlek nästa gång.


Gjorde denna väskan till en kompis som fyllde år, satt hemma en sen kväll efter jobb och vred och vände på mönster... tyg... dragkedja... symaskin... till slut kom vi överrens. Det är inte mitt första mönster på väska med dock det första lite mer avancerade för min nivå :-)

Ska nu iväg och överlämna en "beställning" :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar