torsdag, april 8

ännu en väska...



Så var ännu en väska klar att överlämnas till dess nya ägare... känner mig ganska nöjd med den. Ska bara få dit den lilla tryckknappen också som håller tjuvarna borta, eller gör det lite besvärligare för dem i alla fall :-)

Min fin fina vän som är på besök utmanade mig att göra en rolig blöjväska i svart och rött. Jag tänker att ska man ha en blöjväska som ska hänga på vagnen så är det många detaljer som ska till, dels dragkedjor som jag inte är särskilt förtjust i, kämpar vareneda gång för att få till det snyggt. Sen måste man ju ha en del innerficker så att det är nån ordning på saker och ting i väskan och så måste man ju kunna hänga upp den på ett smidigt sätt på vagnen... Det blir helt enkelt något att bita i för en nybörjare som jag.

I lördags fyllde jag 30 år och det innebär att man blir lite uppvaktad på jobb. Jag var lite nervös innan, tycker inte om när folk sjunger för mig och sånt men det gick ganska bra och se här vilka goa kollegor jag har... tror att de känner mig ganska väl :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar