söndag, april 4

Beställningar överlämnade...

Såja, då var två och fyra beställningar överlämnade. Värst vad nervöst det ska vara!! Men om jag ska lita på damen ifråga så verkade hon nöjd. Instruktionen var att det skulle vara lite diskret, bra att ha till matlåda mm, inte för liten och med korta handtag. Formatet är ungefär A4. Här har ni resultatet:

Fick även i uppdrag att göra en liten väska att ha i en större väska för nycklar, plånbok, mobil mm. Vet inte om det var så här jag hade tänkt mig men så här blev det, lite som en liten nessesär med ett fack i. Tror nog att det ska fungera...

Kan inte låta bli att visat ett fint tyg jag hittade på second hand i Kristianstad, eller rättare sagt Linnea hittade och lät mig köpa. Snälla söta Linnea. Tror det ska bli en klänning, ser den framför mig men har inte hittat mönster för att kunna förverkliga den än.

Nu väntar en vecka med fin fint besök och kanske inte så mycket sömnad, men lite ska jag få till. En tredje väska ska nämligen snart med på en semester till Malaysia och måste hinna med flyget.

2 kommentarer:

  1. Det gör mig väldigt glad att jag kunnat inspirera. Du gör fina saker och din blogg är superfin!

    SvaraRadera