måndag, juni 6

Nu har jag flyttat och flyttat igen.

Att först lämna Vadstena för att åka till Skåne en veckan för att sedan packa ihop igen och ta allt jag äger, materiellt dvs :-), fylla en mindre lastbil och flytta till Västkusten, ja ni, det tar på krafterna. Mer än jag trodde. Så något bloggande har det inte blivit av det och knappt nåt skapande heller. Har bara virkat på en sjal jag hållit på med ett tag.

Jag tror min kreativitet den närmsta tiden kommer att vara fokuserad på att få till det här hemma i min nya lägenhet. Ett projekt jag har är denna köksoffan som jag hittade på Pingstkyrkans secondhand i Helsingborg. Den ska få ny färg och ny dyna. Men med ett nytt heltidsjobb så kanske det dröjet lite längre än jag tänkt innan det blir fixat.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar