torsdag, maj 26

Här kommer klänningen...

Förra inlägget handlade om klänningen jag köpt... nä, så ska det ju inte stå!! Klänningen jag sytt! Det där gick av bara farten. Köpt... Det var en svunnen tid :-) (förhoppningsvis)
Numera när jag går i affärer så är min första tanke inte längre "Åh, den där vill jag ha" utan snarare synar jag plaggen, kollar sömmarna, hur är plagget egentligen konstruerat och funderar på om jag skulle kunna göra en likadan själv. Min lärare säger att när vi beter oss så då har hon lyckats.

Jag fick Sara att ställa upp som modell i klänningen. Den ser nästan likadan ut på mig men når ända ner i golvet. Jag är några rädisor kortare än Sara.




Imorgon är det avslutning. Det är inte roligt. Men oj var roligt detta året har varit och vilka människor jag fått lära känna! Jag kommer att vara ledsen i morgon men samtidigt så full av tacksamhet. Och dess känslor kommer att genomlevas iklädd denna klänningen såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar