söndag, maj 15

nu är det gjort...

Byggande av utställning, övande av modevisning och tre visningar inför publik är nu över. Lägg till skor med klack, foundation, kajal, maskara, rouge och läppstift ovanpå det och en hel massa nerver. Dessutom folk från lokaltidningen... Ja, jag är helt enkelt dödstrött just nu. Men det har varit så så så roligt! Och vi var så duktiga!! Har känt mig som 14 igen, tror jag missade ganska mycket sminkgrejen då, poserandet framför spegeln, fixa håret på varann osv. Det har jag nu i gangsterfart tagit igen på en vecka ca 17 år senare :-) Bättre sent än aldrig eller?! Kul har det varit i alla fall.

Ni ska få se bilder sen men just nu ser jag ut så här och tänkte inte flytta mig bort från sängen annat än för att äta... och kanske en kvällspromenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar