torsdag, november 17

Sydag...

Igår var det onsdag och jag hade en efterlängtad ledig dag. De senaste veckorna har jag varit bortrest varje gång jag varit ledig, vilket i sig har varit otroligt roligt och inspirerande på många sätt. Men igår skulle jag bara vara hemma. Kom i säng tidigt kvällen innan, vaknade redan vid åtta, redo att börja dagen. Det var frost i trädgården, vitt överallt och ganska dimmigt. Satte på te, tände ljus och flyttade symaskinen ut i köket. Så hade jag ett klipprum och ett syrum. Känner mig själv så pass att jag vet att när jag väl sätter igång så har jag saker ÖVERALLT.


Så vad sydde jag då på... jo, vet ni, nu i december kommer jag att ha en sån där "dream come true" upplevelse. Jag ska nämligen vara med och sälja på en hantverksmarknad. Vet egentligen inte om jag platsar där men, vadå!?! Jag testar! Så nu borde jag sitta och sy varje ledig stund egentligen men det blir inte riktigt så, hostan och förkylningen verkar tycka de förtjänar min uppmärksamhet med. Ska lägga upp lite bilder allt eftersom sakerna blir färdiga.

Så här såg det ut här hemma igår.







Marknaden äger rum på Saronhuset i Uddevalla, den 10:e December kl 10-15. Kom gärna förbi, ni kan säkert hitta nåt hos mig som skulle kunna bli en liten julklapp passa nån ni känner :-) Använder näst intill bara återanvända tyger - så det blir väldigt miljövänliga klappar också!!


Tror lite info finns här med om det går att öppna den sidan.


Välkomna!

1 kommentar:

  1. ASI TENGO YO MI LUGAR DE TRABAJO....
    TENGO QUE PARARPARA ACOMODAR Y CONTINUAR...
    YO TENGO PEDAZITOS MAS CHICOS ASI QUE MAS LIOS
    SALUDITOS

    SvaraRadera