söndag, november 20

Julmarknads pysslande...

Jag nämnde ju häromdagen att jag ska stå och sälja på en julmarknad. Tänkte ni skulle få ett lite smakprov på vad det är som kommer finnas på mitt bord. Jag har insett att jag har en förkärlek för mycket färger och mycket mönster. En kompis till mig sa att det var mycket 70-tal över det, vet inte om jag håller med men det är ganska mycket av någon, antagligen just färger och mönster. Hoppas bara att nån mer än jag tycker om det också.





Jag gillar att göra babylapptäcken. Man kan liksom mixa friskt, olika kombinationer och jag blir glad av varenda en. Här ser ni några smakprov på några täcken som ännu inte är färdiga. Vill ni se täcken jag gjort tidigare hittar ni dem här, här och här.
















Som sagt, de är inte färdiga än. Tänkte även sy en del väskor som jag vill försöka sälja. Både vanliga tygkassar i lite olika färger, mönster och storlekar och även små "sminkväskor" eller vad man nu vill använda dem till.





Jag tror knappast jag kommer att få sålt allt så är det något ni gillar och skulle vara intresserade av så är det bara att säga till :-)




Det kommer mera...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar