onsdag, april 27

Om det inte vore för min familj...

så skulle ju inte jag finnas och därmed inte kunna sy och väva och allt det där. Så indirekt har ju detta inlägg med sånt att göra :-)

Hade påsklov förra veckan och fick tillbringa härlig tid med min familj. Bland annat mina brorsbarn. Tänk vad mycket kärlek de kan förmedla!! Jag njöt i stora mått, och delade ut ganska mycket med tycker jag nog.

Hade bjudit in familjen på grillning i min mammas kolonistuga för att fira att jag fyllt år. Min brorson fick tag i kameran och fotoade lite. Här har ni mäster fotografen själv. Ett riktigt självporträtt faktiskt!!



Resterande familj som han fotade...






Dagen efter gav jag och mor min oss iväg på en långpromenad. Mellan Borstahusen och Ålabodarna. Jättehärligt att gå där, alldeles längs kustlinjen.



Vi passade på att inta vår matsäck när vi kom till detta inbjudande stället :-)




Och sist men inte minst något som riktigt värmde mitt hjärta...




Pappa hade fixat biljetter till en MFF match, en "Himmamatch". Jag vet inte var det är med fotboll och klacken men det får mig nästan alltid att börja gråta, försöket förhindra det men ögonen tåras ändå när flera tusen stämmer in i MFF hymnen... det var som ett fint farväl på nåt sätt...




De vann ju dessutom! För att ni riktigt ska få känslan så kolla på det här:
Klipp 1, Klipp 2, Klipp 3 - DET BÄSTA!! Synd att man inte kan få det som ringsignal :-)

1 kommentar:

  1. Åhhhh maria du är ju bara för söt... viket toppen sött inlägg...blir så glad när jag läser din blogg!

    SvaraRadera