söndag, april 17

Syfestivalen förrförra helgen

Härom helgen var jag på syfestival i Jönköping. Jag hade ganska höga förväntningar men ska jag vara ärlig blev jag lite besviken på det hela. Hade jag varit en riktig lapptäcksfantast eller älskat att göra egna smycken hade det nog varit väldigt trevligt men så är jag inte det... I alla fall inte färdig matchade paket till lapptäcke. Det är ju roligare att hitta egna tyger att matcha och få till ett täcke... Men men, jag gjorde ett fynd i alla fall. Dessa snygga knapparna. Riktigt nöjd. 10 knappar för 10 kronor. Jag satte mig ute i solen och spånade på lite ideer. Måste jag fixa till något plagg så jag kan använda knapparna. Får se vad det blir. Just nu är jag så upptagen av att fixa med den speciella klänningen till den speciella dagen till den speciella personen. Men sen så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar