onsdag, juli 6

Den där speciella dagen är snart här..

Är det någon som minns det här inlägget om den där speciella klänningen till den speciella personen till den speciella dagen?? Klänningen som jag fick en bild på och sen fint fick konstruera så att den skulle likna bilden och dessutom passa min vän. Det var en riktigt utmaning för mig! Men jag tror vi fick ihop det till slut :-)

Dagen har nu kommit!! Närmare bestämt på lördag så bär det av på bröllop!! En vigsel mellan två fantastiska människor som alltid får en att känna sig sedd, omtyckt och uppskattad, det är minsann inte illa det.




Bilden från vår fjälltur i Jämtland.



Det är med stolthet och en stor portion nervositet som jag kommer att se bruden svassa omkring i denna kreation hela dagen. Ska kanske ta med nål och tråd för säkerhetsskull... Tänk om sömmarna spricker?!?!?


Så om ni kommer på återbesök till bloggen nästa vecka så kan jag äntligen visa upp bilderna på den vackra bruden och hennes klänning. Välkomna då!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar