måndag, mars 14

Dumma kamera!

Nu önskar jag att jag kunde lägga upp några fina bilder som bevis för min produktivitet den sista tiden. Till exempel på mina Lovikka vantar som nu fått tummar och blivit ruggade så att de är riktigt lurviga, tjocka och varma. Precis lagom till att snön smält och vi har plusgrader... ja ja, det är sånt som händer. Då har jag ju något att se fram emot nästa vinter!

Eller kanske en bild på min svarta klänning som jag konstruerat mönstret till och sytt. Den är inte riktigt färdig, ska sätta i knappar, göra knapphål, sy fast fodret i linningen och lägga upp fållen... Men som sagt, det blir inga såna bilder...

Och min sjal som jag visade förra helgen, den är nu färdig! Ligger uppnålad med en fuktig duk över så att den ska växa till sig lite... Men, den får ni inte heller se...

Måsta fixa nya batterier till kameran helt enkelt... måste... De vill liksom inte ladda sig längre.

Men, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! Håll ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar